Noctiluca
Spojrzenie w przyszłość – case study dla Noctiluca
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/NCL-Case-List.png)
Noctiluca jest startupem technologicznym, który zajmuje się opracowywaniem nowej generacji materiałów emisyjnych OLED — związki chemiczne, które stanowią podstawę wyświetlaczy OLED.
NASZE ZADANIE
Naszym początkowym zadaniem było jedynie przygotowanie nowej strony www. Analiza materiałów i ograniczenia, jakie stawiało przed nami ówczesne logo, doprowadziły do podjęcia decyzji o zmianach również w obszarze brandingu. Nie chcieliśmy obierać kierunku dalszego rozwoju wizualnego, bez zadbania o odpowiednie fundamenty. Początkowo niechętny samemu procesowi rebrandingu zarząd ostatecznie w pełni podzielił naszą nową wizję marki. Krok po kroku poszerzaliśmy zakres wykonywanych działań by ostatecznie zamiast samej zmiany logo zbudować pełen system wizualny, który został zaprezentowany nie tylko w Polsce ale też w Stanach Zjednoczonych w czasie Display Week 2022 w San Jose, Kalifornia. Spotkał się on z pozytywnym odbiorem zarówno zarządu firmy jak i potencjalnych inwestorów.
Nowa identyfikacja wizualna stała się bazą do dalszego rozwoju firmy i stworzenia wizji profesjonalnej grupy specjalistów wśród potencjalnych inwestorów na całym świecie.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/2-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/3-1.png)
W pracach nad logo obraliśmy kierunek związany z nazwą firmy. Noctiluca Pelagia to rodzaj meduzy, która zainspirowała twórców firmy. Powszechnie znana jest pod nazwą meduza świecąca. Widok na nią w ciemności to zdecydowanie rzecz, który zapiera dech w piersiach. W budowie logo nawiązaliśmy do specyficznego spojrzenia na meduzę z góry. Widzimy wtedy tylko okrągły płaszcz wraz z wyraźnie określonym wzorem gonad, które są jaśniejsze niż wszystko wokół.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/4-3.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/6-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/7.gif)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/8-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/9-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/10.1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/10.2..png)
Na bazie materiałów od specjalistów z Noctiluca i zgłębieniu tematyki powstałą nowa struktura strony. W procesie mockupowania dopracowane zostały szczegóły dotyczące funkcjonalności poszczególnych podstron i ich zawartości.
Odpowiedzialni byliśmy za cały proces realizacji po implementację serwisu i nadzór nad wdrożeniem. Po roku od zakończenia pierwszej wersji strony strona rozwinięta została o kolejne eelementy z zakresu E-commerce.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/11-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/12-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/13-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/14-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/15-2.png)
Ostatnim z elementów realizacji było przygotowanie serii grafik obrazujących możliwości jest daje nam technologia OLED w codziennych dziedzinach naszego życia. Dodatkowo przygotowaliśmy zestaw materiałów targowych których prezentacja odbyła się podczas Display Week 2022 w San Jose, CA. Całość oprawy wraz z dobranymi elementami oświetlenia w postaci kubików stworzyły idealne tło do prezentacji technologi Noctiluca.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/16-2-1920x1080.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/17-3.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/18-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/20-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/21-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/22-2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/23-2-1920x1080.png)