Minamo Apartments
Duch Japonii na warmińskiej ziemi
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/08/Minamo-Case-List.png)
Minamo Apartments jest to firma zajmująca się wynajmem apartamentów. Pierwszy jej lokal został oddany do użytku w Olsztynie i jest częścią inwestycji premium — Centaurusa. Docelowo apartamenty pod szyldem Minamo będą pojawiały się w ofercie wynajmu premium na terenie całej Polski.
NASZE ZADANIE
Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw brandingu marki zajmującej się wynajmem luksusowych apartamentów. Działanie to wymagało stworzenia zarówno nazwy mieszkań, jak i ostatecznie całej identyfikacji wizualnej miejsca – od logo po projekt strony internetowej. Zdefiniowało to praktycznie markę i nadało jej kierunek, w którym klient może kontynuować działania w przyszłości.
Poniżej wyjaśnimy kierunek naszych działań, w tym przedstawimy logo, inspirację dla marki oraz wykorzystanie materiałów przy budowie szaty graficznej strony internetowej projektu
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/08/1-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/08/2.png)
Inspiracją było zbadanie struktury i idei nowo powstałej firmy i odniesienie jej do docelowej atmosfery penthouse’u. Minamo (po japońsku „powierzchnia wody”) oraz spokój/odpoczynek silnie korelują z wizją kwiatu lotosu unoszącego się na spokojnej tafli wody. Sygnet marki zawiera uproszczony wzór kwiatu lotosu ze zmodyfikowanymi liśćmi, nawiązujący kształtem do litery M (od nazwy marki – Minamo). Pojawia się w płaszczyźnie kwadratu, nawiązując do powierzchni wody.
Cechą charakterystyczną dobrego logo jest jego wszechstronność w wielu różnych zastosowaniach. Logo musi dobrze wyglądać na dużym billboardzie, stronie internetowej, wizytówce czy długopisie. Dlatego też przygotowano inne wersje logo dla aplikacji innych niż standardowe.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/3.1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/3.2.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/08/3.3.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/08/3.4.png)
Na podstawie przedstawionego symbolu opracowano powtarzalny wzór, który można wykorzystać do nadruku na dowolnej powierzchni — ścianach, dodatkach czy tkaninach.
Ikebana to japońska sztuka układania kwiatów, znana również, jako kado – „droga kwiatów”. W przeciwieństwie do bukietów dekoracyjnych w stylu zachodnim japońska sztuka kwiatowa skupia się na tworzeniu harmonii linearnych struktur, rytmu i koloru. Aranżacja wnętrz może być wsparta tym motywem, jednocześnie nawiązując do kwiatowego charakteru logo.
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/4.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5.1-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5.2-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5.3-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5.4-1.png)
![](https://pandamarketing.pl/wp-content/uploads/2022/09/5.5-1.png)