Noctiluca
Spojrzenie w przyszłość – case study dla Noctiluca
Noctiluca jest startupem technologicznym, który zajmuje się opracowywaniem nowej generacji materiałów emisyjnych OLED — związki chemiczne, które stanowią podstawę wyświetlaczy OLED.
NASZE ZADANIE
Naszym początkowym zadaniem było jedynie przygotowanie nowej strony www. Analiza materiałów i ograniczenia, jakie stawiało przed nami ówczesne logo, doprowadziły do podjęcia decyzji o zmianach również w obszarze brandingu. Nie chcieliśmy obierać kierunku dalszego rozwoju wizualnego, bez zadbania o odpowiednie fundamenty. Początkowo niechętny samemu procesowi rebrandingu zarząd ostatecznie w pełni podzielił naszą nową wizję marki. Krok po kroku poszerzaliśmy zakres wykonywanych działań by ostatecznie zamiast samej zmiany logo zbudować pełen system wizualny, który został zaprezentowany nie tylko w Polsce ale też w Stanach Zjednoczonych w czasie Display Week 2022 w San Jose, Kalifornia. Spotkał się on z pozytywnym odbiorem zarówno zarządu firmy jak i potencjalnych inwestorów.
Nowa identyfikacja wizualna stała się bazą do dalszego rozwoju firmy i stworzenia wizji profesjonalnej grupy specjalistów wśród potencjalnych inwestorów na całym świecie.