Cumulus 1
Nowe rozwiązania dla firmy z branży end-tech
Cumulus1 to zdecentralizowana platforma obliczeniowa zasilana przez sieć współpracowników z całego świata. W każdej chwili chwili na świecie jest więcej niewykorzystanej mocy obliczeniowej, niż tej, która jest w uzyciu, Cumulus1 może wykorzystać tę moc i dostarczyć ją tam, gdzie jest potrzebna.
NASZE ZADANIE
Firma Cumulus1 zwróciła się do nas z inicjatywą stworzenia kompleksowego systemu obsługi klienta. Na etapie negocjacji i warsztatów doszliśmy do wniosku, że należy opracować nową identyfikację wizualną, ponieważ dotychczasowa była zbyt skomplikowana i nie pokrywała się z przekazem, jaki firma chciała wysłać. W międzyczasie stworzyliśmy nową stronę internetową i materiały, które posłużą do pozyskania nowych inwestorów. Naszą pracę podzieliliśmy na trzy etapy: branding, projekt strony internetowej oraz projekt dashboardu.
Procent prac wykonanych zdalnie
Różnych zadań w czasie trwania projektu
Całkowita liczba godzin
Tygodni współpracy
Liczba firm, do których zostaliśmy poleceni
Ilość kolejnych projektów
CTO @ GIANT Health Event
Co-Founder @ MoneyDuct
Miałem kilka okazji współpracować z Panda Marketing przy wielu projektach i wciąż nie udaje im się przekroczyć oczekiwań w swojej dziedzinie. Ich profesjonalizm i gotowość do zrobienia dodatkowej mili jest bezkonkurencyjna. Zdecydowałem się nie angażować innych firm projektowych i pracować wyłącznie z Pandą, kiedy tylko jest to możliwe.
Na początku naszej pracy klient posiadał stare logo, które było zbyt skomplikowane, nieskalowalne i rastrowe. Niestety, nie nadawało się do wykorzystania w wielu obszarach i uniemożliwiało pracę nad innymi elementami brandingu. Radykalne zmiany w logo były kluczowe dla powodzenia kolejnych etapów.
Naszym celem było stworzenie spójnej koncepcji wizualnej, uniwersalnej w zastosowaniu w różnych miejscach. Opracowaliśmy logo, brandbook, wizytówki, pitch deck, dokumenty ofertowe i broszury. Stworzyliśmy fundament koncepcyjny do dalszych prac związanych z projektowaniem strony internetowej i back office.
Stara witryna była bardzo chaotyczna i niepotrzebnie dzieliła usługi firmy na 3 osobne strony. Była myląca dla użytkowników. Stanowiła przeszkodę zamiast dobrej formy wsparcia dla strategii firmy. Musieliśmy od podstaw przygotować przyszłą strukturę informacji i ścieżki użytkownika. Naszym celem było zebranie wszystkich serwisów w jeden, ustalenie nowego sposobu przekazywania informacji i przekierowanie ich do nowo opracowanego dashboardu przeznaczonego dla użytkowników platformy.
Cumulus1 stanął przed koniecznością wprowadzenia systemu do obsługi swoich klientów. Miejsca, gdzie dana osoba będzie mogła zalogować się na swoje konto, gdzie będzie mogła sprzedawać lub kupować moc obliczeniową innych maszyn – w zależności od potrzeb. Podczas wielotygodniowych warsztatów z naszym klientem i długotrwałego etapu koncepcyjnego udało nam się w końcu sprecyzować funkcje i narzędzia. Stworzyliśmy też strukturę platformy. Na etapie kolejnych iteracji udało nam się uprościć początkową strukturę, która składała się z 80 unikalnych podstron i 3 modułów struktury, do struktury z jednym modułem i 36 unikalnymi podstronami.