Premium Deweloper
Branding i działania reklamowe dla dewelopera
Premium Deweloper to deweloper realizujący obecnie projekty budowlane na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Osiedle Premium to pierwsza ich inwestycja. Osiedle zlokalizowane na olsztyńskim Pieczewie, w świetnie skomunikowanym miejscu. W zamyśle inwestycja ma zapewnić mieszkańcom komfort codziennego życia i stworzyć miejsce przyjazne rodzinom, w bezpośrednim otoczeniu natury, gdzie można spokojnie odetchnąć i cieszyć się otaczającą przestrzenią bez konieczności rezygnacji z wygód życia w mieście.
NASZE ZADANIE
Z marketingowego punktu widzenia stanęło przed nami wiele wyzwań, gdyż wizerunek marki był budowany od zera. Całościowy branding i przeprowadzenie efektywnych kampanii sprzedażowych to dwa najważniejsze elementy. Niezwykle istotne dla nas, jako agencji marketingowej, we współpracy z klientem było zaufanie, którym obdarzył nas Premium Deweloper.
Całkowita liczba projektów
Całkowita liczba miesięcy współpracy
Unikalnych sesji w tysiącach
Unikalna ilość użytkowników w tysiącach
Całkowita liczba przeprowadzonych kampanii
Procent sprzedaży inwestycji w krótkim czasie
Powierzyliśmy Pandzie Marketing kompleksowe stworzenie identyfikacji wizualnej marki a następnie przekucie jej w projekty i realizacje ATL. Zależało nam na spójnej wizji komunikacji i odpowiednim uwypukleniu korzyści, jakie pojawiają się dla naszego odbiorcy przy zakupie mieszkania w budowanej przez nas lokalizacji. Projekty przygotowane przez Pandę nadały dodatkowej jakości całemu przedsięwzięciu i podkreśliły jakość premium inwestycji.
Stworzenie brandingu dla nowoczesnego, komfortowego osiedla dla pokoleń w wyjątkowo przemyślanej lokalizacji i pokazanie, że mieszkając w mieście można żyć blisko natury i osiągnięcie work-life balance przychodzi z łatwością, było naszym wyzwaniem. Koncepcja komunikacji, która będzie uniwersalna również dla kolejnych inwestycji dewelopera i będzie podkreślała, że każda realizacja klienta będzie się mieścić w wyjątkowej lokalizacji i będzie charakteryzować się atrakcyjną, nowoczesną architekturą.
Wypisanie zalet inwestycji osiedla Premium pozwoliło wybrać nam te najbardziej istotne do komunikowania i oprzeć na nich hasło, które towarzyszy osiedlu Premium od początku – Naturalnie w mieście.
Kolejnym krokiem była analiza klientów i opracowanie grup odbiorców. Opracowanie person, czyli profili idealnych odbiorców, daje nam świetny punkt wyjścia do tego, co, jak i komu komunikować, by docierać z interesującym komunikatem do potencjalnych klientów.
Na bazie opracowanej koncepcji komunikacji stworzyliśmy graficzną oprawę. Naszym zadaniem było przygotowanie spójnej, nowoczesnej koncepcji graficznej, wyróżniającej się na tle konkurencji. Identyfikacja wizualna jest konsekwentnie wykorzystywana we wszystkich materiałach dewelopera. Kompleksowe podejście do tematu graficznego przejawiało się także w wykorzystaniu elementów w biurze sprzedaży i na placu budowy oraz w komunikacji w mediach społecznościowych.
Digitalowe działania reklamowe, wspierane były przez kampanie offline, spójne pod względem komunikacyjnym i graficznym: billboardy w najbardziej ruchliwych częściach miasta, reklamy w radiu i lokalnych gazetach. Postawiliśmy na wyróżniające się na tle innych deweloperów kreacje graficzne. Dodatkowo przygotowanie materiałów na targi nieruchomości.
Tworząc media plan dla inwestycji wybraliśmy kilka najbardziej efektywnych kanałów komunikacji, które pozwolą skutecznie dotrzeć do określonych grup odbiorców. Równolegle do kampanii sprzedażowej prowadziliśmy działania wizerunkowe, które ukazywały inwestycję jako idealną propozycję dla osób, które cenią sobie spokojną okolicę i bliskość natury na równi ze świetnie rozwiniętą komunikacją.
W kampaniach efektywnościowych zostały wykorzystane działania w sieci reklamowej Google, które umożliwiają precyzyjne geotargetowanie oraz sieć Facebook Ads i wykorzystanie bezpośredniego kontaktu przez Messenger.