Swiss Medical Professionals
Identyfikacja oparta na medycznej precyzji
Swiss Medical Professionals to wiodąca agencja HR w Szwajcarii, łącząca lekarzy specjalistów i personel medyczny z całej Europy ze szpitalami i instytucjami medycznymi w Szwajcarii.
NASZE ZADANIE
Wierzymy, że sukces marki zależy w pierwszej kolejności od skutecznej strategii. Elementem tej strategii jest komunikacja wizualna. Prawidłowo wykonana i spójna identyfikacja graficzna jest kluczem w kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku marki w umysłach odbiorców oraz wyróżnieniu się na tle konkurencji. Naszym zadaniem było stworzenie księgi znaku, zaprojektowanie logo, stworzenie strony internetowej oraz przygotowanie firmowych materiałów promocyjnych.
I enjoyed the cooperation with Panda Marketing, whom I asked to create a website and marketing material for Swiss Medical Professionals. The service offered was of high quality and the communication with Andrzej and his team was easy and efficient. I would highly recommend Panda Marketing to other people looking to complete a similar project.
Nawiązując do misji Swiss Medcial Mecidal Professionals, która skupia się na wyszukiwaniu najlepszych profesjonalistów w branży medycznej i tworzeniu zgranych zespołow, stworzyliśmy symbol, ktory składa się z ikon czterech osób z podniesionymi ramionami, ułożonymi na znak krzyża.
Ikony ludzi symbolizują zgrany personel medyczny najlepszych fachowców, ich podniesione ramiona nawiązują do bycia jedną drużyną oraz otaczania opieką potrzebujących pacjentów, a wszystkie elementy razem tworzą symbol krzyża, który kojarzy się z flagą Szwajcarii.
Kolor jest pierwszą cechą logotypu, którą odbiorcy zauważają i zapamiętują. Dlatego ważne jest, by kolorystyka była spójna z formą graficzną logotypu. Odcienie niebieskiego są kojarzone z branżą medyczną. Niebieski wywołuje w odbiorcach poczucie bezpieczeństwa i zaufania, kojarzy się z niezawodnością i odpowiedzialnością. Dodatkowo wybrane przez nas kolory współgrają zarówno z ciemnym, jak i jasnym tłem, są czytelne na materiałach zarówno digitalowych, jak i drukowanych.