ASLAB Science

ASLAB – Skupieni na innowacji

Klient ASLAB Science
Zakres Branding & Strategy & UX/UI
Kraj Polska
Sektor Naukowy

ASLAB Science to pionierska firma poświęcona odkrywaniu, opracowywaniu i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które napędzają sukces organizacji w sektorach farmaceutycznym i technologii żywności.

Obietnica marki jest jasna: zaangażowanie w innowacje, które przenika każdy aspekt jej działalności. Interdyscyplinarny zespół ekspertów w ASLAB Science wykorzystuje solidne dane naukowe i nowoczesne metody badawcze do tworzenia oryginalnych i unikalnych produktów, które spełniają i przewidują globalne potrzeby.

Firma została stworzona przez międzynarodowy zespół składający się z profesjonalistów, będących jednymi z najlepszych ekspertów w branży farmaceutycznej, spożywczej, wyrobów medycznych oraz badań klinicznych. Działalność jest prowadzona na skalę międzynarodową, z laboratoriami zlokalizowanymi w Polsce – w Warszawie i Kutnie.

ASLAB potrzebował kompleksowego opracowania swojego wizerunku zarówno pod względem wizualnym, jak i werbalnym. Zwieńczeniem wszystkich prac miało być branding, który emanuje czystością, elegancją, futuryzmem i ekskluzywnym charakterem.

Praca wysoko wyspecjalizowanego naukowca jest przykładem ciągłego odkrywania. Obejmuje ona nieustanne poszukiwanie innowacyjnych metod i technologii. Chodzi o zaangażowanie w to, co nieznane, wytyczanie nowych szlaków i bycie pionierem. Często, pod wpływem kilku nieznanych elementów, osiągamy nieoczekiwany rezultat, który definiuje wiedzę. Można to porównać do ustawiania ostrości w obiektywie, gdzie podczas całego procesu obiekt naszego zainteresowania nabiera kształtu i przekształca się z czegoś niejasnego w wyraźny efekt.
Zainspirowani powyższym, stworzyliśmy symbol, który łączy ideę widzenia przez szklaną soczewkę oraz interakcji dwóch elementów, prowadzącej do zaskakującego odkrycia.
Aby odzwierciedlić charakter działalności marki, opracowano kompleksową strategiczną podstawę, która definiuje jej główną tożsamość. Podkreślono ideę skupienia i odkrywania, łącząc znaczenia 'skupienia’ jako koncentracji myśli i dążenia do określonego celu.
Marka użyła specjalnie zaprojektowanych wizualizacji 3D ze szkła, aby zilustrować swoje codzienne tematy. W połączeniu z kluczowym elementem wizualnym, jakim jest szkło dyfrakcyjne, tworzy to spójny przekaz w zakresie wizualnym, strategicznym i słownym.
Form

Potrzebujesz naszej pomocy? Chętnie dowiemy się więcej!

Form