Corab S.A.
Corab S.A. to polski producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań fotowoltaicznych z ponad 30-letnim doświadczeniem. W biznesie, tak jak w życiu, liczy się zaufanie – dlatego Corab dostarcza produkty najwyższej klasy, a wiarygodność i rzetelność są fundamentem marki. Dzięki temu firma cieszy się pozycją top of mind awareness w branży fotowoltaicznej.
Przez ponad pięć lat współpracy Panda Marketing wspierała Corab w transformacji i budowie pozycji jednego z liderów fotowoltaiki w Polsce i Europie. Nasze działania zwiększyły rozpoznawalność marki, usprawniły procesy komunikacyjne, poprawiły spójność wizualną oraz przyczyniły się do optymalizacji kosztów operacyjnych.
DZIAŁAŃ
Współpracując z Corab, odpowiadaliśmy za kompleksowe prowadzenie komunikacji marketingowej, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Działaliśmy interdyscyplinarnie – łącząc branding, kampanie performance i rozwój digital – co pozwalało na pełną kontrolę nad wizerunkiem i skuteczność działań sprzedażowych.
Kampanie reklamowe i ekspansja
działania leadowe, sprzedażowe, wizerunkowe oraz kampanie partnerskie; koordynacja wejścia na nowe rynki.
Wydarzenia branżowe i konkursy
obsługa kampanii targowych, przygotowanie materiałów oraz promocja programu Instalator Roku.
Social Media i content
prowadzenie kanałów marki, kreacje dla LinkedIn, YouTube i Facebooka; wsparcie działań edukacyjnych Corab Akademia.
Wprowadzanie nowych produktów
kampanie promujące linie Encor i Agro oraz wsparcie komunikacji dla magazynów wielkoskalowych.
Branding i grafika
wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej, przygotowanie materiałów promocyjnych, procesy generowania renderów i materiałów digital.
Strony i platformy cyfrowe
projekty UX/UI dla corab.pl, aplikacji Corab Razem i konfiguratorów; tworzenie landing pages i wdrożenie ClickUp.
W realizacji projektu korzystaliśmy z pełnego wachlarza narzędzi marketingowych, łącząc platformy z ekosystemu Google i Meta z wyspecjalizowanymi rozwiązaniami do zarządzania projektami, automatyzacji i analityki. Regularnie testowaliśmy i wdrażaliśmy nowe technologie, co pozwalało zwiększać efektywność działań i utrzymywać przewagę konkurencyjną.
1. ClickUp
Uporządkowanie procesów komunikacyjnych i realizacyjnych, pełna przejrzystość działań.
2. User.com
Automatyzacja procesów marketingowych i precyzyjne targetowanie.
3. Hotjar
Analiza serwisów www w procesie projektowym UX, lepsze dopasowanie do użytkowników.
Dogłębna znajomość marki i procesów Corab pozwoliła nam działać szybko i efektywnie, utrzymując pełną spójność komunikacji z brandbookiem. Oparcie działań na danych umożliwiło eliminację nieefektywnych rozwiązań, a stały zespół i uporządkowane procesy zapewniały płynność i przewidywalność współpracy. Dzięki elastyczności, kreatywności i kompleksowemu wsparciu – w tym w obszarze renderów i animacji – staliśmy się dla Corab strategicznym partnerem, realnie wzmacniającym rozwój i przewagę konkurencyjną firmy.
W LICZBACH

przygotowanych grafik statycznych
animacji i materiałów wideo
wskaźnik open rate mailingów
plików do druku
plików do druku
wysłanych e-maili marketingowych
renderów produktowych
wysłanych e-maili marketingowych
renderów produktowych
prezentacji handlowych i marketingowych
kreacji dziennie przez cały okres współpracy
landing pages
KLIENTA