Layman

Layman : element piękna

Klient Layman
Zakres Branding & Print
Kraj Polska
Sektor Produkcja

Layman to firma z 25-letnim doświadczeniem na rynku meblarskim. Pozwoliło to zdobyć marce cenne doświadczenie i stabilną pozycję na rynku. Wykwalifikowana kadra, korzystanie z najlepszych materiałów oraz nowoczesny park maszynowy to recepta firmy na doskonałe meble, które świetnie prezentują się w każdym wnętrzu.

To również jakość, którą stale doceniają klienci zarówno polscy, jak i zagraniczni. Layman dostarcza produkty do wielu odbiorców, obecnie współpracuje z ponad 300 salonami meblowymi z Polski i zagranicy. W ofercie marki znaleźć można przede wszystkim meble pokojowe i kuchenne. Umożliwiają one stworzenie takiej aranżacji, która nie tylko wpisuje się w nowoczesne trendy, ale również doskonale odpowiada na potrzeby klientów. Z prostych geometrycznych modułów można uzyskać niebanalne kompozycje, często wychodzące poza szablon. Założeniem marki jest bowiem całościowe spojrzenie na przestrzeń życiową i odpowiednie jej zagospodarowanie z uwzględnieniem mebli marki.

Layman to przede wszystkim odważny kreator trendów. Ta marka nie boi się wyzwań. Potrzebowała jednak pomocy w przełożeniu swojej filozofii na język konsumentów.
Jako Key Visual wybraliśmy ptaki z rodziny wróblowatych. Reprezentują one wszystko, co jest ważne dla firmy: majestatyczność natury, odwagę i przywiązanie do swojego terytorium.
Claim to główne hasło przygotowane na etapie brandingu lub rebrandingu, komunikujące charakter marki i zakres działalności firmy. W odróżnieniu od hasła reklamowego claim wyraża względnie stałe przesłanie marki, tzn. funkcjonuje dłużej niż tylko w ramach określonej czasowo kampanii. Claim z zasady najważniejszą rolę odgrywa jednak nie wtedy, gdy świadomość brandu jest już utrwalona, ale w pierwszej fazie jej budowania. Ma on wyjaśniać potencjalnym klientom, czym zajmuje się dane przedsiębiorstwo i z jakimi wartościami chce być kojarzone. A to, co dzieje się z claimem później, tylko umacnia wypracowane pozycjonowanie.
Dodatkowo opracowaliśmy zestaw wartości marki. Wartości marki nie mogą być czymś przypadkowym. Marka opisując siebie w konkretny sposób, składa odbiorcom pewną obietnicę. Obietnicę, którą musi spełnić. Wartość to coś, co nadaje marce wyjątkowość, jest autentyczne i działa na potencjalnych klientów. Wskazując na wartości, marka wskazuje na najważniejsze dla niej cechy, zarówno całej firmy, jak i pojedynczych pracowników. Dzięki tym cechom ma ona przewagę nad konkurencją.
Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu zapadła zaledwie 2 miesiące przed ważnymi targami. Konieczne było zintegrowanie procesu projektowania stoiska targowego z procesem brandingu, obejmującym wszystkie elementy marketingowe.
Form

Potrzebujesz naszej pomocy? Chętnie dowiemy się więcej!

Form