Ti-com
Ti-Com : Precyzja Obrazowania

Klient
Ti-com
Zakres
Branding & Strategy & UX/UI
Kraj
Polska, USA
Sektor
Naukowy
Ti-com to firma z sektora medtech, która rozwija innowacyjne rozwiązania wspierające badania nad lekami i urządzeniami medycznymi. Skupia się na chorobach mózgu i rdzenia kręgowego.
Misją Ti-com jest dostarczanie przełomowych rozwiązań medycznych wspierających badania nad szerokim spektrum substancji czynnych i urządzeń medycznych. Innowacje te mają potencjał, by stać się skutecznymi lekami lub usprawnić procedury diagnostyczne i terapeutyczne związane z chorobami mózgu oraz rdzenia kręgowego.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej, której celem było przyciągnięcie potencjalnych inwestorów. Klient oczekiwał prostego, ale nowoczesnego znaku, który w klarowny sposób odda kluczowe wartości marki: pionierstwo, precyzję i elastyczność.
Punktem wyjścia stało się logo, ze szczególnym naciskiem na sygnet. Jego konstrukcja oparta została na zasadach złotego podziału – zgodnie z dążeniem firmy do naukowej precyzji i wizualnej przejrzystości.
























