MPEC OLSZTYN

O kliencie

Historia Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sięga końca lat pięćdziesiątych XX wieku i jest związana z Zakładem Cieplnym Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych. Kolejne lata niosły za sobą falę przeobrażeń prawnych by w 1997 roku powołać jednoosobową spółkę Gminy Miejskiej. Od tego czasu Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. stale umacnia swoją pozycję lidera rynku ciepłowniczego na terenie swojego działania. Na dzień dzisiejszy jest producentem i dystrybutorem energii cieplnej dla 60% odbiorców miasta.

Okres współpracy

2012 - obecnie

WIZJA

Pierwotnym celem było wprowadzenie na rynek projektu Dobra Energia, który dotyczył nowo powstałej elektrociepłowni w Olsztynie. Kompleksowe działania nad tym projektem, począwszy od strategii komunikacji, po warstwę wizualną, z wypracowaniem spójnej linii komunikacji wizualnej i przygotowaniem projektów materiałów, przerodziły się w długofalowe akcje, mające na celu budowanie określonego wizerunku firmy MPEC i Dobra Energia.

 

EFEKT

Wypracowanie spójnego wizerunku marki MPEC Olsztyn i Dobra Energia. Dążyliśmy do tego, aby obie marki tworzyły spójną całość, by były powiązane nie tylko wizualnie, ale przede wszystkim, by prezentowały spójne wartości w głowie odbiorcy.

Przygotowanie strategii komunikacji, projektów graficznych, informacji dla mieszkańców o nowopowstałej elektrociepłowni.

Uruchomienie profilu na Facebooku, co było unikalne w skali kraju dla lokalnej spółki ciepłowniczej i wypracowanie strategii komunikacji social media.

 

WYZWANIA

Wypracowanie procedur reagowania na negatywne komentarze. Budowa ciepłowni budziła wiele kontrowersji wśród pewnych grup mieszkańców miasta.

Organizacja i wsparcie marketingowe i graficzne w ramach organizowania spektaklu teatralnego.

Prace nad koncepcjami i pomysłami nad promocją marki odbywały się z aktywnym udziałem pracowników spółki MPEC, pozwoliło to nam na dobre poznanie firmy, jej potrzeb i opracowanie co, jak i gdzie komunikować, a także określenie archetypów marki.

 

JUBILEUSZ

50 lat MPEC to nie tylko świętowanie, to czas wzmożonej pracy. Zajęliśmy się przygotowaniem identyfikacji wizualnej jubileuszu. Ulotki, plakaty, roll-upy, DVD, torby, zaproszenia, dyplomy, flagi, grafiki na stronę i Facebooka. Sporo tego. Wszystko  utrzymane  w jednej konwencji, nowoczesnej i jednocześnie podkreślającej historię MPEC-u.

  • EN